Διεκδικώντας τα 15 δευτερόλεπτα του βιογραφικού σου

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές πως ένας έμπειρος recruiter δεν κοιτάει το βιογραφικό ενός υποψηφίου πάνω από 10-15 δευτερόλεπτα. Η πρώτη ματιά είναι αυτή που καθορίζει εάν ένα βιογραφικό θα μπει στη «στοίβα» calling list ή στη «στοίβα» «ίσως κάποια άλλη φορά». Σε αυτό το άρθρο θα σου πούμε τον τρόπο για να διεκδικήσεις τα 15 δευτερόλεπτα που αναλογούν στο βιογραφικό σου.

Εάν προσέξεις τα παρακάτω, το βιογραφικό σου θα μπορέσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον ενός recruiter και όχι μόνο θα επεκτείνεις τα 10 δευτερόλεπτα σε 15 αλλά σίγουρα το βιογραφικό σου θα μπει στην calling list της εταιρίας-επιχείρησης. Ο στόχος σου και ο στόχος του βιογραφικού σου είναι να μείνει στα χέρια του recruiter όσο το δυνατόν περισσότερο και παρακάτω θα σου πω μερικά εύκολα κόλπα έτσι ώστε να μπορέσεις να κατοχυρώσεις τα 15 δευτερόλεπτα του βιογραφικού σου.

Δώσε προσοχή αρχίζει!

1.Οπτική Παρουσίαση. Σίγουρα ένα βιογραφικό το οποίο οπτικά ξεφεύγει από τη νόρμα είναι κάτι το οποίο προσελκύει το μάτι του recruiter. Δεν χρειάζονται ακραία πράγματα, ίσα-ίσα μερικές μικρές λεπτομέρειες για να καλύπτονται έξυπνα τα λευκά σημεία που αφήνουν πίσω τους οι πληροφορίες που αναφέρεις. Ελαφρά σχέδια με γραμμές, ένα πλαίσιο κειμένου με χρώμα το οποίο να τονίζει κάτι σημαντικό για σένα ως επιπλέον πληροφορία, μια διαφορετική απόδοση των στοιχείων επικοινωνίας σου κ.λπ. Σε περίπτωση που πας σε ολική αναδόμηση της εικόνας του βιογραφικού σου πρόσεχε η σειρά των πεδίων να είναι η ίδια έτσι ώστε του μάτι του recruiter  να μην αλλάξει την πορεία του και να μπορεί να βρει με την ίδια ευκολία αυτά που ψάχνει.

2.Σωστή Μορφοποίηση. Ξέρεις το Word έχει διάφορα είδη γραμματοσειράς και άλλες επιλογές μορφοποίησης κειμένου. Σε λέξεις κλειδιά που θεωρείς εσύ σημαντικές μη διστάσεις να χρησιμοποιήσεις Bold, Underline, Italics και άλλα διάφορα οπτικά τεχνάσματα.

3.Σωστοί Τίτλοι. Αντί να χρησιμοποιείς πεζούς τίτλους προσπάθησε να προσδιορίζεις πιο επαγγελματικά και στρατηγικά τους τίτλους των πεδίων του βιογραφικού σου.

4.Τόνισε την Προϋπηρεσία σου. Χρησιμοποίησε Bold για τις εταιρίες που έχεις δουλέψει. Ίσως και να βάλεις το link για το site της εταιρίας που εργάστηκες για περισσότερες πληροφορίες σε περίπτωση που δεν είναι γνωστή.

5.Αξιοποίησε το Πεδίο «Ενδιαφέροντα». Στο πεδίο ενδιαφέροντα μη φοβηθείς να γράψεις όλα τα στοιχεία που ολοκληρώνουν την προσωπικότητά σου. Όσο σχετικά ή άσχετα κι αν είναι με τη θέση εργασίας που στοχεύεις δεν παύουν να είναι στοιχείο της προσωπικότητάς σου και αυτό είναι ένα στοιχείο το οποίο ενδιαφέρει πολύ τους recruiters.

Μετά από αυτό το άρθρο, αν βελτιώσεις το βιογραφικό σου όλα θα γίνουν λίγο πιο εύκολα για την καριέρα σου!

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *